Wednesday, February 14, 2018

Aiki redisainitud jaki lugu

Armsad Sõbrad,

Täna on Punase Tule Kuke aasta viimane päev ja homsest saab alguse juba uus - Kollane Maa Koera aasta. Lisaks, täna on Sõbrapäev. Ilmselgelt olen ma üpris tavaline eestlane ja suudan hästi endas varjul hoida, kui tänulik ma olen teile kõigile, kes te mu blogi jälgite ja loete. Teile, kes mind inspireerite, toetate ja motiveerite ikka ja jälle katsetama midagi uut. Mõtlema kastist välja. Päikese poole. Aitäh, teile, kallid Sõbrad!
Aasta lõpp on sobilik mõne teema kokku võtmiseks ja võlgade likvideerimiseks.
Mul on ka hingel üks võlg. Postituse võlg. Lausa 2016. aastast. Hirmus! Oma vabanduseks võin öelda, et lootsin väga-väga sellest tööst ise ilupildid teha, kuid elu sättis nii, et nii redisaini läbinud jakk kui tema omanik asutasid end hoopis Tallinnasse elama ja kõikide planeerimiste kiuste ei õnnestunud meil kõigil neljal samal ajaühikul kohtuda. Neljal - see tähendab - jakil, jaki omanikul Aikil, minul ja mu kaameral.  Seepärast tulebki postitus kellegi teise tehtud piltidega.
Selle jaki lugu sai alguse nii, nagu kõikide eelnevate minu redisainitud riiete lugu. Oli üks kena lõikega, aga veidike igav ja sõna otseses mõttes HALL jakk. Selle halli jaki ja tema särava omaniku iseloomud ei sobinud, ehk sädet ei tekkinud. Kuid mõnikord päästab ühe tavalise halli jaki saatuse veidike pitsi, kette, haake ja päris mitu tundi nõelatööd.
Täna on üks vähestest kordadest, kui jagan pilte enne töö alustamist sirgeldatud kavanditest.
Mul tekkis jakki ja Aikit vaadates mõte, et seljale võiks sobida kas suur hirve siluett ja Aikile imponeeris kamee motiiv. Tegime lõpuks teoks Aiki soovi - kamee.
Kuna Aiki idee oli saada jakk, millega sobiks ka peale tööd kontorist mõnele õhtusele üritusele põigata, kasutasin sama õlakute elementi, mida Ööliblika pintsakul mõni aasta varem. Õlakud on eemaldatavad trukkidega. Seega võib jakki kanda ilma õlakuteta päeval tööl kontoris ja õhtul lisada vaevata õlakud ja kinnitada dekoratiivse haagiga reväärile ketikeste ja amulettidega ehe. Detailides tõin lisaks mustale juude ka väikse fuktsiaroosa nüansi. Las ülejäänust räägivad edasi juba pildid ise.












Soovin kõigile lõppevast Punase Tule Kuke aastast kaasa võtta julgus ja pealehakkamine ja täiustada see uue - Kollase Maa Koera aastat saatva heasüdamlikkuse ja töökusega.
Imelist sõbrapäeva!


No comments:

Post a Comment