Wednesday, January 1, 2020

Ma olen elus.

Head uut aastat, kallid!

Avastasin, et pole oma tegemistest bloginud pea 2 aastat. Aeg on kiiresti kulgenud.
Tõsi, olen küll võrreldes varasemaga oluliselt vähem käsitööga tegelenud ka. Kui, siis kas oma tarbeks või täitnud kellegi konkreetseid soove. Eks see on üks pikem lugu, aga on perioode, kui tuleb usaldada ennast päriselt ära kaotada, et end uuesti leida. Mõnes mõttes olen end leidnud. Teises kohas. Teistes tegevustes. Teises suunas, kus on huvitav midagi uut õppida ja kogeda.

Kuna jõulud on õnnelikult möödas ja kõikidel, kes on aasta jooksul tublid olnud, päkapikudki ära käinud, siis võib mõnest jõulukotist piilukaid jagada.
Siin on näiteks ühe paki sisu - 3 paari sooje sokke.

Pean tunnistama, et täitsa tore oli ennast käima tõmmata ühe sissejuhatava sokiteraapiaga. Eriti veel ajal, kui mu nn päris töö on pöörases tempos ja pingeline.





Hoidke jalad ja süda soojas!


No comments:

Post a Comment